Social Media Marketing tippek

Social Media Marketing tippek

Van egy webhelye vagy vállalkozása, amellyel pénzt szeretne keresni? Ha igen, akkor fontos, hogy tudja, hogyan használhatja hatékonyan a közösségi média marketinget. Ez egy kiváló módszer arra, hogy az interneten keresztül terjessze az Önről szóló híreket, és hűséges ügyfeleket szerezzen.

Tartsa az információáramlást mindkét irányba a Twitteren. Amikor a követői tweetelnek, válaszoljon! Küldjön köszönetet az oldalal kapcsolatos minden említésért, és ha lehet, még aznap válaszoljon a kérdésekre. Ez kötődést fog teremteni a cége és az ügyfelei között. Ez is segít a követőinek, hogy személyként kapcsolódjanak, nem pedig egy vállalkozás képviselőjeként.

Próbáljon meg együttműködni más emberekkel és cégekkel, amikor a közösségi médiát használja. Amikor az Ön tartalmára hivatkoznak, vagy megosztják az Ön tartalmát, akkor egy teljesen új rajongói és követői csoporttal találkozhat. Viszonozza a szívességet, és linkeljen az ő tartalmukra is. Minél több ember hivatkozik az Ön tartalmára és a közösségi médián közzétett bejegyzéseire, annál jobban jár.

A nagyvállalatok számára a közösségi média marketing munkaigényes, bonyolult és nem szabványosított feladat lehet, ahol a hatékonyság nehezen elérhető. Sok reklámügynökség és közösségi médiaügynökség még mindig próbálja megérteni, hogyan lehet hatékonyan marketingelni a tömegeknek, és menet közben találják ki. Legyen tehát óvatos, hol költi a pénzét, és győződjön meg róla, hogy mérhető eredményeket kap a marketingkampányától.

Szerezze meg a versenyelőnyt a közösségi média marketingben azáltal, hogy felhasználja azt ügyfelei körében. A legtöbb vállalkozás rossz ebben, így ha valóban meghallgatja ügyfeleit, és ennek megfelelően dolgozik a változtatáson, akkor nagy tiszteletet fog élvezni azok körében, akik a legfontosabbak. Engedje meg ügyfeleinek, hogy javaslatokat tegyenek, és dolgozzon azon, hogy megértse aggodalmaikat, hogy növelje vállalkozását.

A közösségi médiának ma már számos formája létezik az interneten. Vannak például státusz alapú oldalak és blogoldalak is. Győződjön meg róla, hogy hirdetését az összes nagy forgalmú oldalon elhelyezi. Ezzel a lehető legtöbb vizuális időt kapja meg, ami több pénzt eredményez vállalkozásának.

Végezzen Facebook-szavazásokat. A Facebook "kérdés" funkcióját használva közvélemény-kutatást dolgozhat ki, hogy kérdéseket tegyen fel követőinek. Ez vonatkozhat a véleményükre egy új termékkel kapcsolatban, a véleményükre arról, hogyan áll az ügyfélszolgálattal, vagy bármi másról, amire választ szeretne kapni. Ez leköti őket. Ha a követői úgy érzik, hogy jobban be vannak vonva, jobban azonosulnak a márkáival vagy a termékeivel.

Használja a Facebookot a kapcsolatok, nem pedig az ügyfelek fejlesztésére. Ha csak azért jelentkezik be a Facebookra, hogy egy újabb hirdetést tegyen közzé a vállalkozásáról, akkor hamar elkedvetlenkedhet, de ha bejelentkezik, és érdekes információfoszlányokat tesz hozzá a közösségről, akkor gyorsan sok kedvelést fog kapni.

A legnagyobb siker érdekében használja a különböző közösségi marketinghelyszíneket. A Facebook hatékony és népszerű lehet, de ne felejtsen el más oldalakat, például a MySpace-t is használni. Annál nagyobb esélye van a sikerre, minél láthatóbbá teszi magát.

Ha a közösségi média marketingkampánya magában foglalja a Twittert, szerezzen minél több követőt. Az, hogy egy szervezetnek hány Twitter-követője van, a mai világban már komoly mércének számít. A vállalatok mindig szívesen látják, hogy a Twitter-csatornájuknak több követője van, mint a versenytársaiknak. Önnek is ezt kellene tennie.

Ahogy a közösségi média marketing jelenléte növekszik, úgy fogja látni, hogy a webhely forgalma egy kicsit megnő, majd az ügyfelek száma is nőni fog. Ha jól csinálja, az ügyfelek csak azért fognak visszatérni, mert bíznak Önben és a termékében.