A legjobbat kihozni az e-mail marketingből!

A legjobbat kihozni az e-mail marketingből!

 

Sok vállalat vesz részt e-mail marketingkampányokban, és teljesen figyelmen kívül hagyja az alapvető lépéseket, hogy jól csinálja. Van egy helyes módja annak, hogy professzionális legyen az e-mail marketing és az ügyfelek elégedettek legyenek. Olvassa tovább az email marketinghez szükséges legjobb tippeket az email etikettről.

Szúrjon be egy linket a feliratkozási űrlapjára a marketing hírlevelekbe. Így, ha ügyfelei továbbítják a marketing e-maileket ismerőseiknek, az ő barátaik is könnyen feliratkozhatnak a listájára. Ezt a stratégiát alkalmazva könnyedén létrehozhat egy nagy listát azokból a potenciális ügyfelekből, akik beleegyeztek abba, hogy megkapják a marketing e-maileket.

Legyen kitartó az e-mail marketingüzeneteivel. Akár húsz e-mailt is küldhet egy potenciális ügyfélnek, mire rutinszerűen felkelti a figyelmét. Próbáljon meg egy jó történetet mesélni az üzeneteivel. Fogja meg őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozatban bontakozzon ki. A több héten átívelő versenyek lefuttatása jó módszer erre.

Csak akkor küldjön e-mailt az ügyfeleknek, ha már beleegyeztek, hogy megkapják a leveleiket. Minden kérés nélküli e-mail spamnek minősül, függetlenül attól, hogy a feladónak ez volt-e a szándéka. Az internetszolgáltatója vagy webtárhelye szabályzatának megsértése komoly katasztrófához vezethet.

Nagyon jó ötlet, ha megköveteli, hogy azok az emberek, akik szeretnének Öntől e-maileket kapni, duplán jelentkezzenek be. Bár ez egy plusz lépés az ügyfél számára, Ön biztosabb lehet abban, hogy az ügyfél valóban érdeklődik, és csökkenti annak kockázatát is, hogy bajba kerüljön az e-mail szolgáltatójával a spamelés miatt.

Ha vannak képei vagy grafikái, helyezze azokat az e-mail üzenet bal oldalára. Ügyeljen arra, hogy a cselekvésre hívó elem mindig ezen az oldalon legyen. Kutatások dokumentálták, hogy ez a hely majdnem kétszer annyi kattintást eredményez a termékére, szolgáltatására vagy weboldalára, mintha ezeket az elemeket bárhol máshol helyezné el.

Válassza a professzionális helyett a "dörzsölt" e-maileket. Ne küldjön olyan e-maileket, amelyek úgy néznek ki, mint a mutatós weboldalak. Ez személytelennek tűnik a címzett számára. Ne feledje azt sem, hogy sok e-mail program nem jeleníti meg a HTML-képeket. Tehát ne a képekre összpontosítson az e-mailjeiben. Törekedjen a tömör, professzionális és hívogató levélre, hogy mindenki el tudja olvasni.

Bizonyos időközönként vegye fel a kapcsolatot a feliratkozóival, és erősítse meg velük, hogy továbbra is érdeklődnek az Öntől érkező e-mailek iránt. A legtöbb cég ezt kilenc havonta teszi meg, így biztosak lehetnek abban, hogy nem tekintik őket bosszúságnak. Ez azt is garantálja, hogy az Ön e-mail listáján szereplő emberek valódi érdeklődést mutatnak, és nem csak a helyet foglalják.

Még ha kísértésbe is esik, ne javítsa ki az elírtnak vagy elgépeltnek tűnő e-mail címeket. Tekintettel az e-mail érzékeny természetére, fontos, hogy ne piszkálja meg, hogy mit gépelt be az illető a feliratkozáskor. Ha egy adott cím elérésére tett kísérletei folyamatosan meghiúsulnak, törölje azt az adatbázisából, és lépjen tovább.

Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, megfelelő feliratkozási űrlapokra van szüksége a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.

Használja a megfelelő betűtípust a megfelelő üzenethez. A betűtípusának jeleznie kell a stílusát és az e-mail üzenetét, és nem szabad olyan üzenetet közvetítenie, amelyet nem szeretne elküldeni. Válasszon inkább egy egyszerű és népszerű betűtípust, mint egy olyat, amelyről úgy gondolja, hogy nagyon menő, de nem biztos, hogy mindenkinek megvan.

Mint a fentiekből kiderült, a megfelelő marketingprotokoll fontos gyakorlat. Ha nem gyakorolja a jó ügyfélszolgálatot, meg fogja látni, hogy elveszíti az ügyfeleket, és az emberek leiratkoznak az e-mail listájáról. Használja a fenti tanácsokat annak érdekében, hogy ügyfélköre boldog maradjon.