E-mailek, amelyekkel ügyfelei felállnak és a pénzükért nyúlnak majd

E-mailek, amelyekkel ügyfelei felállnak és a pénzükért nyúlnak majd

 

Kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail kampányból. A hatékony e-mail marketing kampány kulcsa az, hogy a megfelelő embereket érje el, és olyan dolgokat kínáljon, amire vágynak. Az ebben a cikkben található információk segítenek Önnek ebben, mivel tanácsokat és tippeket adnak Önnek, hogy a legtöbbet hozza ki az e-mail marketingből.

Amikor marketingkampánya részeként e-mailt küld, ne használjon alkalmi betűtípust. Azt szeretné, ha az ügyfelek komolyan vennék a termékét vagy vállalkozását, és ezt valószínűleg nem fogják megtenni egy szokatlan betűtípussal. Válasszon egy jól ismert betűtípust, mint például a Times Roman Numeral, az Arial vagy a Verdana.

A marketing e-mailje elején és végén legyen egy cselekvésre való felhívás az ügyfelei számára. Legyen egyértelmű, hogy mit szeretne, mit tegyen az ügyfél, és tartalmazzon legalább két nyilvánvaló linket a webhelyére. Használjon egyértelmű javaslatokat, amelyek az ügyfeleket az e-mailben népszerűsített ajánlatra irányítják.

Kérjen visszajelzést ügyfelei számára az e-mailjeiről. Mivel az ügyfelei a kampánya legfontosabb részét képezik, fontos, hogy tudja, elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést, amelyben néhány kérdést tesz fel arról, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.

Ellenőrizzen le mindent, amit e-mailben küld ki. A pontosság a levelezés minden formájánál fontos, beleértve az e-maileket és a hírleveleket is. Az e-mail elrendezését is tesztelnie kell, hogy minden helyesen jelenjen meg. Ellenőrizze kétszer a linkjeit, hogy az emberek biztosan el tudják érni a webhelyét.

Minden olvasót kezeljen úgy, mint egy kapcsolatot. Már az első e-mailben kérjen engedélyt további levelek küldésére. A második e-mailben mondja el, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és az utána következőben tartsa be azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.

Maradjon mindig következetes. Ügyeljen arra, hogy az e-mailekben következetesek legyenek a színek és a márkajelzés. Győződjön meg arról, hogy az Ön által használt betűtípus olvasható. Már néhány e-mail után az emberek kezdenek ráérezni az Ön sajátos stílusára, és meg fogja szerezni a figyelmüket. Ha az ügyfelei ismerik az e-mailjeit, az hatékonyabbá teszi a marketinget.

Ünnepek idején kerülje a tömeges e-mailek küldését. Az emberek ilyenkor inkább dolgokat csinálnak, minthogy a számítógépük előtt ülve e-maileket olvassanak. Természetesen vannak kivételek. Ide tartozhatnak az olyan dolgokkal kapcsolatos e-mailek, mint a fekete péntek és egyéb leárazások vagy akciók.

Fontolja meg, hogy grafikailag intenzív HTML e-mailek helyett szöveges e-maileket használjon a kampányához. Lehet, hogy azt gondolja, hogy a grafika jobban leköti az olvasót, de ez általában nem így van. Manapság sokan arra szoktatták magukat, hogy a sok képet tartalmazó e-maileket töröljék, feltételezve, hogy azok spamek. Emellett ezek a képek gyakran kiváltják a spamszűrőket, ami azt jelenti, hogy az Ön üzenetét az e-mail listáján szereplő néhány ember soha nem kapja meg!

Tudja meg, kik a versenytársai, és iratkozzon fel az e-mailjeikre. Láthatja, hogy milyen tartalmat küldenek a feliratkozóiknak, és kitalálhatja, hogy milyen szempontokat használjon, és melyektől tartsa távol magát. Csak arra ügyeljen, hogy ne lopja el a tartalmukat, mert ez plágiumnak minősülhet.

Lényegesen hatékonyabb saját e-mail listát építeni az e-mail marketinghez, mint listát vásárolni, vagy olyan marketingcég szolgáltatásait igénybe venni, amelyiknek saját listái vannak. Ennek oka az, hogy mindenki, aki megadja e-mail címét, hogy a listájára kerüljön, érdeklődik az Ön által kínált szolgáltatások vagy termékek iránt. Ezek az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel lesznek fogékonyak az Ön e-mailjére.

Amint azt korábban már említettük, kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail marketingkampány alkalmazásából. A fenti cikkből származó információk és tanácsok segítenek Önnek egy olyan marketingkampány kidolgozásában és elindításában, amely hűséges ügyfeleinek azt nyújtja, amit szeretnének, és potenciális ügyfeleket hozhat vállalkozásához.

hippi, jelmezek, dali maszk, farsangi jelmez ötletek nőknek, esküvői vendégkönyv, szerpentin, pompomlány jelmez, esküvői autódísz, szalag, nagy pénzrablás jelmez

 

1. hippi

2. jelmezek

3. dali maszk

4. farsangi jelmez ötletek nőknek

5. esküvői vendégkönyv

6. szerpentin

7. pompomlány jelmez

8. esküvői autódísz

9. szalag

10. nagy pénzrablás jelmez

hippi, jelmezek, dali maszk, farsangi jelmez ötletek nőknek, esküvői vendégkönyv, szerpentin, pompomlány jelmez, esküvői autódísz, szalag, nagy pénzrablás jelmez